香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
靚靚 | 7th Feb 2009, 12:12 PM | 神奇經驗 | (260 Reads)

Picture

昨天在load洗碗碟機的時候, 心中有種說不出來的幸福感覺; 所以趁這種愉快感覺尚在縈繞, 趕快誌之, 儲進跟靚靚爸聯名的感情往來户口 

我是一個易滿足的人, 但對婚姻生活條件是絕對有要求的, 而我的要求恐怕在母親和祖母年代, 人妻是不易得到的

 

幸福因素一: 無人迫我生仔, 我想就生就試, 唔想就唔生! 

隨著社會改變, 家長已經接受了貓孫狗孫的概念; 就算真的熱切期待抱真人孫, 家嫂未ready, 與時並進的公公婆婆都會表示識趣。再者, 靚靚爸的爺娘早已仙登極樂, 靚靚媽逍遥法外

 幸福因素二: 二人世界 

現代的家長十分通氣, 極少要求兒女婚後跟自己同住, 媳婦不用擔心日夜活在奶奶老爺監察之下。靚靚婆婆也深明此道, 靚靚爸逍遥法外, 靚靚媽鬆一口氣 

幸福因素三: 家務電器化, 老公化 

家中沒有工人, 做家務也是易事; 洗衫, 洗碗碟, 掃地/吸麈, 全部有機器代勞加上現代男子很多都在結婚之前過慣獨立生活, 就算不是經常, 也會偶而幫手做家務, 淨化家居的壓力, 已經不是全放在妻子的頭上了 

幸福因素四: 不曉煮也不用怕 

因為即食文化風行和煮食漸趨老公化, 為人妻者已經不用擔心今餐食乜送; 進而過著--飯來張口, wine來伸手--的無憂美食生活 

幸福因素五: 婚後繼續單獨約會高大威猛俊男, 老公不會妒忌 

只要約會的俊男是斷背一族, 無論去游水打波, 行街睇戲, 老公不單無問題, 反而因為妻子有人保護, 十分放心 

幸福因素六: 丈夫仍然是一家之主 

感謝感謝再感謝, 雖然今天女性都從深閏解放出來, 但丈夫為家中大事作主的觀念仍然根深蒂穩; Thank God! 所有小事妻子都可以作威作福地自作主張, 例如: 去佛羅倫斯還是去北海道渡假? 睡房髹粉紅色還是粉紫色好? 老公件新褸去Hugo Boss還是去Armani?… 等等;

大事嘛, 妻子卻不能作主, 老公要决定的大事包括:  轉份自己有興趣但付不起老婆咭數的工, 還是繼續為錢賣身? 星期六陪外母飲茶還是打機好呢?... 等等 

基於以上種種, 白頭鬚都全長到偉大的一家之主頭上, 這頭家的女主人, 練精學懶, 青春常駐, 大嘆: 如今做老婆真幸福, 老公我愛你一萬年!! 

End


[23] 島居博思

島居博思: 其實今日做女人真係容易好多 :)

島居博思 :
我代我阿媽羨慕你,她在鄉下結婚,阿嫲係咁要佢生,又要幫屋企賺錢養家,我覺得佢係女中丈夫。而家做人老婆幸福好多!


[引用] | 作者 靚靚 | 24th Feb 2009 07:30 AM | [舉報垃圾留言]

[22]

我代我阿媽羨慕你,她在鄉下結婚,阿嫲係咁要佢生,又要幫屋企賺錢養家,我覺得佢係女中丈夫。
而家做人老婆幸福好多!

島居博思
[引用] | 作者 島居博思 | 24th Feb 2009 01:37 AM | [舉報垃圾留言]

[21] 莎莉蛋糕

莎莉蛋糕: 嘩, 我預埋你架, 你咪一樣, 仲係靚女添 :)

莎莉蛋糕 :
見到你咁幸福,我都好戥你開心!!


[引用] | 作者 靚靚 | 10th Feb 2009 01:57 AM | [舉報垃圾留言]

[20] AiShiTeRu

AiShiTeRu: 要有感恩的心, 人生才會美麗 :)

AiShiTeRu :
yup, thank god!我好鐘意你這一篇文章!!


[引用] | 作者 靚靚 | 10th Feb 2009 01:55 AM | [舉報垃圾留言]

[19]

見到你咁幸福,我都好戥你開心!!

莎莉蛋糕
[引用] | 作者 莎莉蛋糕 | 9th Feb 2009 16:10 PM | [舉報垃圾留言]

[18]

yup, thank god!
我好鐘意你這一篇文章!!

AiShiTeRu
[引用] | 作者 AiShiTeRu | 9th Feb 2009 11:33 AM | [舉報垃圾留言]

[17] Re: 靚靚
靚靚 :
Make Myself Happy: 淨係"家務我從不用做"你都勝出啦!
我都有為日常生計擔憂架, 不過老公擔多DDD.
Make Myself Happy :
好幸福喎,有幾項,我的大少都做到,只可惜......高大威猛男士約會嘛,我怕一覺醒來,發現自己被斬成一件件,血肉糢糊,還有嘛,我們沒有錢,旅行沒有,Hugo, Armani沒有,全屋電器化沒有,還幸是,家務我從不用做,哈哈!如果我是妳,一...

慘在我擔埋佢果份呢~


[引用] | 作者 Make Myself Happy | 8th Feb 2009 17:43 PM | [舉報垃圾留言]

[16] HaPPy

HaPPy: 係呀, 而家D男人只係選擇性大男人, 老婆幸福左好多 :)

HaPPy :
講起又啱~爸爸總愛吃媽媽煮的飯,所以媽媽每天收工還要回家炒菜煲湯,爸爸只是等吃、幫手拿碗筷等
要外出食飯?! 只有母親節和媽媽生日2天
現在我們想煮就煮,想外出食飯就外出食 ^^


[引用] | 作者 靚靚 | 8th Feb 2009 16:18 PM | [舉報垃圾留言]

[15]

講起又啱~
爸爸總愛吃媽媽煮的飯,所以媽媽每天收工還要回家炒菜煲湯,爸爸只是等吃、幫手拿碗筷等

要外出食飯?! 只有母親節和媽媽生日2天

現在我們想煮就煮,想外出食飯就外出食 ^^

HaPPy
[引用] | 作者 HaPPy | 8th Feb 2009 16:11 PM | [舉報垃圾留言]

[14] Make Myself Happy

Make Myself Happy: 淨係"家務我從不用做"你都勝出啦!
我都有為日常生計擔憂架, 不過老公擔多DDD.

Make Myself Happy :
好幸福喎,有幾項,我的大少都做到,只可惜......高大威猛男士約會嘛,我怕一覺醒來,發現自己被斬成一件件,血肉糢糊,還有嘛,我們沒有錢,旅行沒有,Hugo, Armani沒有,全屋電器化沒有,還幸是,家務我從不用做,哈哈!如果我是妳,一定樂透,至少,不用為日常生計而擔憂。


[引用] | 作者 靚靚 | 8th Feb 2009 15:51 PM | [舉報垃圾留言]

[13]

好幸福喎,有幾項,我的大少都做到,只可惜......高大威猛男士約會嘛,我怕一覺醒來,發現自己被斬成一件件,血肉糢糊,還有嘛,我們沒有錢,旅行沒有,Hugo, Armani沒有,全屋電器化沒有,還幸是,家務我從不用做,哈哈!
如果我是妳,一定樂透,至少,不用為日常生計而擔憂。


[引用] | 作者 Make Myself Happy | 8th Feb 2009 15:26 PM | [舉報垃圾留言]

[12] linerak

linerak: 很感恩啊 :)

linerak :
靚靚真幸福,好好珍惜,好好享受~


[引用] | 作者 靚靚 | 8th Feb 2009 06:46 AM | [舉報垃圾留言]

[11]

靚靚真幸福,好好珍惜,好好享受~

linerak
[引用] | 作者 linerak | 7th Feb 2009 20:01 PM | [舉報垃圾留言]

[10] Heidi

Heidi: 都話係驚唔記得咯 :)

Heidi :
呵呵,靚靚媽曬命啊

靚靚
[引用] | 作者 靚靚 | 7th Feb 2009 19:50 PM | [舉報垃圾留言]

[9] Lindberg

Lindberg: 無晒命喇! 你老婆咪一樣0甘幸福:)
至於老公約會斷背一族, 梗係唔俾喇; 小心主題係有關老婆幸福, 無話老公自由wor :)

Lindberg :
晒命!
不過我都覺得兩個人嘅時候幸福啲。有阿威同阿妹就乜都夠。但有咗 Jayson 又有種不同嘅幸福嘅…
有問題。點解如果我地男仔約斷背、或女斷背,又唔得呢?

靚靚
[引用] | 作者 靚靚 | 7th Feb 2009 19:46 PM | [舉報垃圾留言]

[8]

呵呵,靚靚媽曬命啊


[引用] | 作者 Heidi | 7th Feb 2009 17:30 PM | [舉報垃圾留言]

[7]

晒命!

不過我都覺得兩個人嘅時候幸福啲。有阿威同阿妹就乜都夠。但有咗 Jayson 又有種不同嘅幸福嘅…

有問題。點解如果我地男仔約斷背、或女斷背,又唔得呢?

Lindberg
[引用] | 作者 Lindberg | 7th Feb 2009 16:53 PM | [舉報垃圾留言]

[6] Patsy

emotionPatsy: 表示不滿啦!

Patsy : 反而佢果d成日由8:00-11:30都唔係屋企啊~
靚靚
[引用] | 作者 靚靚 | 7th Feb 2009 15:08 PM | [舉報垃圾留言]

[5] Re: 靚靚
靚靚 :
Patsy: 係呀, 情人節喇, 向人表示下啦!
Patsy :睇完覺得自己都幸福啊~

反而佢果d成日由8:00-11:30都唔係屋企啊~


[引用] | 作者 Patsy | 7th Feb 2009 14:51 PM | [舉報垃圾留言]

[4] Patsy

Patsy: 係呀, 情人節喇, 向人表示下啦!

Patsy :
睇完覺得自己都幸福啊~

靚靚
[引用] | 作者 靚靚 | 7th Feb 2009 14:24 PM | [舉報垃圾留言]

[3] 水精靈

水精靈: 前世積福至做到香港女嫁傻鬼佬, 好彩咋 :)

水精靈 :
真幸福, 真湵慕~

靚靚
[引用] | 作者 靚靚 | 7th Feb 2009 14:19 PM | [舉報垃圾留言]

[2]

睇完覺得自己都幸福啊~


[引用] | 作者 Patsy | 7th Feb 2009 14:17 PM | [舉報垃圾留言]

[1]

真幸福, 真湵慕~

水精靈
[引用] | 作者 水精靈 | 7th Feb 2009 12:56 PM | [舉報垃圾留言]